Klantervaringen
Laat uw ervaring achter!
We willen steeds beter worden in wat we doen. Dit kan met uw hulp, als ervaringsdeskundige van onze unieke formule. Helpt u mee?
We willen steeds beter worden in wat we doen. Dit kan met uw hulp, als ervaringsdeskundige van onze unieke formule. Helpt u mee?
De monteur was er precies op de afgesproken tijd, was zeer correct, heeft alles vakkundig en netjes afgewerkt, alle afval etc. keurig opgeruimd en het geheel wat ons betreft naar volle tevredenheid opgeleverd. Een prima stukje vakwerk, ook al was het dan maar “klein klusje"!
Het viel niet mee om contact te krijgen met de leverancier Atag/Pelgrim om een afspraak te maken om naar de vaatwasser te komen kijken. (45 minuten in de wacht en dat diverse keren) Om een lang verhaal kort te maken, monteur geweest en nog steeds een kapotte vaatwasser. Wederom gebeld en weer lang in de wacht gestaan.
Men kwam met de mededeling dat de vaatwasser niet meer gemaakt kon worden en dat we een andere vaatwasser geleverd zouden krijgen met bijbetaling van bijna €400,-. Wij waren helemaal klaar met Atag/Pelgrim, dit omdat we dan weer vast zouden zitten aan dit bedrijf daar de service zeer slecht is . Uiteindelijk heeft Homekeukens ons een nieuwe vaatwasser geleverd van AEG.
Wij zijn Homekeukens dankbaar voor hun uitstekende service.
Familie Hoeke
We kunnen deze manier van een keuken kopen echt iedereen aanbevelen!